Well, gissa vad jag satt med igår? Jo, 8 veckors träningsupplägg. Mitt mål är att bli mer uthållig, sänka vilopulsen ännu mer och få framtonade muskler. Well, vi får se hur det går! Men är riktigt taggad. Kommer att följa fitnessblenders videos på youtube + en liten kombo av blogilates. 
 
Såå, varför denna planering? Jo, när skolan kommer vill jag kunna släppa träningen, för att jag vet att den är planerad, enkel att följa. I vanliga fall följer jag Blogilates kalender + lägger till någon mer utmanande video från fitnessblender. Det tar lite tid, som jag vill använda för att hänga mer med min pojkvän framöver (då han också går i skola hela dagarna). Därför ett hett tips: Långtidplanera din träning, gör en egen kalender och JUST DO IT!! No plan - plan to fail! Jag har, som är så viktigt i schack, en långsiktig och kortsiktig plan! ;-)  
#1 - - helenaforsmark.blogg.se:

Va härligt med planering så där lät väldigt bra kanske så man ska börja så man får ihop allt :) lycka till! Kram

#2 - - thaipinnen:

åh de ska jag nog också sitta och göra idag!

#3 - - Liborius:

Shit vad du är grym!!

#4 - - Anna Lund:

Hej, ställ gärna frågor till mig på min frågestund som jag har just nu! Hoppas du har en bra dag, kram

#5 - - regni:

Du är grym i allt vad du bestämmer dig för. Här är "tiden ur led", äppelträdet blommar och bär samtidigt frukt, vägarbetet har förmörkat solen på grund av allt damm. Nu är arbetet avslutat och förhoppningsvis kan bevattningen binda dammet. Kramar !

#6 - - Christina:

Jag planerar också in träningen :) Tycker det är lättare att ge plats till den när den redan är inplanerad i dagen :)

#7 - - Louise - vitmossa:

Härligt att ta tag i det och planera ordentligt!

#8 - - Joakim Ramqvist Hallin:

Toppen, glöm inte reflektion och återspegling. All lycka härifr, kram och tack för en bra blogg..